Všechny ženy jsou krásné. I tak by mohl znít podtitul nové kampaně prostředku HYDROfemin. V kampani jde totiž o ženu takovou, jaká je, se všemi radostmi i strastmi jejího života, v dobách pohodlných i nepohodlných. Tyto ženy spojuje hashtag #hydrofeminzenam. Hashtag, který se nebojí mluvit o intimních tématech.
Nepohodlně totiž ženě je, když není vše v pořádku na jejích intimních místech. O problémech v této oblasti ženy moc často nemluví, společnost je považuje automaticky za něco špatného, něco, za co se ženy nutně musí stydět. Ženy by ale měly být sebevědomější, neměly by se bát o svá trápení podělit, snadněji se tak hledá řešení. I skrytá místa, a zvláště ona, totiž vyžadují naši péči a pozornost.
„Kampaní chceme upozornit na to, že je důležité pečovat nejen o svou tvář, ale také o intimní partie. Ženy by se neměly bát o svých intimních problémech mluvit. Nejlepší je se v případě potíží poradit se svým gynekologem,“ vysvětluje Silvie Nagyová z farmaceutické firmy Egis, která zdravotní prostředek na český trh dodává a kampaň zaštiťuje.
Kampaň HYDROfemin odstartovala 1. července a najdete ji na billboardech i on-line, a to třeba na facebooku nebo instagramu. Protože je zaměřena na normální ženy, i tváře kampaně jsou ženy, které žijí mezi námi. Naše kamarádky, sousedky, dívky a dámy, které potkáváme denně na ulici. Jsou to dcery, maminky, babičky a onkologicky nemocné ženy. Všechny mohou v určitých částech svého života využívat benefity přípravku HYDROfemin.
Vaginální suchost ženy trápí především v období menopauzy, po porodu, při kojení a po chemoterapii a radioterapii. HYDROfemin ale není určen pouze k preventivnímu používání v době zvýšeného rizika infekce, ale dají se jím léčit i nepříjemné oděrky. Také je vhodný jako doplňková léčba či doléčení po léčbě přípravky na předpis.
Fotografie, na kterých tyto ženy zachytila česká fotografka Tereza z Davle, jsou neretušované, originální. A ženy jsou tady nejkrásnější, jaké mohou být – tedy přirozené.
„Pro spolupráci jsme si vybrali fotografku Terezu z Davle, která nafotila sérii naturalistických aktů čtyř žen (Palomy, Katky, Ireny a Evy), zastupující určité životní období, kdy je třeba více se starat o svou intimitu,” říká Pavel Košulič z reklamní agentury CRS, jež stojí za kreativním konceptem kampaně. „Jdeme trochu jinou cestou a ukazujeme krásu skutečných žen používajících HYDROfemin. Žádné vyretušované modelky. Doufáme, že se odlišíme a ženy si produkt a jeho výhody zapamatují,“ dodává.
Celá kampaň HYDROfemin vyvrcholí v polovině prosince společenskou akcí, na které se vydraží velkoformáty fotografií Terezy z Davle. Výtěžek poputuje na nadaci Onkologie pro 21. století. Tato nadace sídlí v Thomayerově nemocnici, finančně pomáhá Onkologickému oddělení a podílí se na zlepšování prostředí pro pacienty s onkologickými problémy.
Držte nám palce, ať oslovíme co nejvíce žen! #hydrofeminzenam
I vy nás můžete podpořit na Facebooku a Instagramu. Děkujeme!